6. osztály
2. óra
Gyakorló feladatok:
A Word programablak részei https://wordwall.net/play/26440/086/964
https://wordwall.net/play/11076/442/921
Beviteli segédek: https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/62292997527
A szövegbevitel alapjai: https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/62301025782
Gyorsbillentyűk: https://wordwall.net/play/35871/339/826
3. óra
Gyakorló feladatok:
Ablakkezelés https://wordwall.net/play/9377/612/860
Billentyűparancsok https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/62293149372
Billentyűparancsok https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/25276549618
Billentyűparancsok https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/62300813500
5. óra Betűformázás
Feladat: Okostankönyv 4. példa Eladó kerékpár
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_01_004
GYAKORLÁS interaktív feladatok betűformázás témakörben:
https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/62299958894
https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/62294468820
6. óra Bekezdésformázás
Az Okostankönyv 1. feladatának megoldása (csodaszarvas.docx).
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_01_005
GYAKORLÁS
A Word nyitóképernyője: https://learningapps.org/2807185
Karakterformázás: https://wordwall.net/play/26166/607/682
https://wordwall.net/play/1559/117/2895
Bekezdésformázás: https://wordwall.net/play/22328/189/228
8. Gyakorlás: betű- és bekezdésformázás
ÓRAI MUNKA: Az Okostankönyv 2. feladata Robotika labor
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_01_005
Feladatgyűjtemény 3. feladat Szervizfeliratok
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_okosgyujtemeny_5-8/lecke_04_027
9. Felsorolás, számozás, szegély
Okostankönyv 5. példa: Iskolai lecsófesztivál c. dokumentum elkészítése
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_01_006
GYAKORLÁS
Listatípusok
https://www.nkp.hu/feladat/megjelenites/62292995973
Bekezdésformázás
https://wordwall.net/play/1739/192/268
https://learningapps.org/view4119853
A feladat szövege:
Iskolai lecsófesztivál
Az iskolai diákönkormányzat az őszi szünet első napján ebben a tanévben is megszervezi a hagyományos lecsófőző versenyt. A versenyre 5 fős csapatok nevezhetnek, a nevezési díj csapatonként 1000 Ft.
A részvételi díj tartalmazza:
zöldpaprika, 2 kg
paradicsom, 1 kg
hagyma, ¾ kg
tűzifa
A bográcsot, állványt és a többi hozzávalót a csapatok maguk szerzik be.
A verseny során tartsuk be a következő szabályokat:
A bográcsállványt alaposan rögzítsük!
Az élelmiszereket csak tiszta kézzel fogjuk meg!
A hozzávalók szeleteléséhez használjunk vágódeszkát!
A bográcsba csak fakanállal nyúljunk!
Kóstoláskor fújjuk meg az ételt!
A tűzbe kézzel ne nyúljunk!
FIGYELEM!
Minden csapat fokozottan ügyeljen a tűzvédelmi szabályok betartására!
12. óra Gyakorló óra
Gazos a kertje? A GAZOS KERTJAVÍTÓ SZERVIZ ezennel értesíti törzsvásárlóit, hogy a téli pihenő után újra megnyitotta kapuit. (Cim: Talpashalom, Egyenes körút 6-8.) Kertészetünkben a megszo kott magas színvonalú kiszolgálással és a korábbiaknál is nagvobb készlettel állunk rendelke zésükre. Nyitvatartási idő naponta (hétvégén is!) 8°-16-ig. Osztályaink: a) Vágott virágok b) Cserepes virágok Száraz virágok Bonsaiok e) Cserjék és fák Virágkötészeti választékunk: Szalagok Masnik Papírok Földek, tápok Szeretettel várjuk: Cserepes Virág ügyvezető
14. óra Elektronikus ügyintézés
@ előny-veszély párosító: https://learningapps.org/view4729489
Okostankönyv: https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_02_001
Algoritmizálás, programozás, robotika
Ismétlés:
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/fejezet_03_fejezetnyito
17. óra Programozzunk micro:biteket!
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_03_002
18. Programozzunk micro:biteket! - LED kijelző használata
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_03_002
GYAKORLÁS
a micro:bit felépítése
https://learningapps.org/view9238190
https://learningapps.org/view20649951
https://learningapps.org/view9238322
19. A LED kijelző használata 2
További segítség és gyakorlás:
https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis_kultura_6_nat2020/lecke_03_002
Rajzoljunk a kijelzőre! - fejezet rész és interaktív feladatai az okostankönyvből